Das Datum der Rückfahrt
Karte ausblenden

Da li je potrebno da imam registrovani nalog, kako bih mogao da kupim kartu na sajtu teroplan.rs?

Za kupovinu karte na sajtu www.teroplan.rs nije potreban nalog. Posedovanje naloga i logiranje na isti je ipak koristan za one putnike koji često kupuju karte – pored olakšice u vidu popunjavanja podataka, na mnogim konekcijama nudimo posebne popuste za stalne klijente.

Kako da kupim kartu?

Da biste kupili kartu prvo je potrebno da pronađete željenu linuju putem našeg pretraživača reda vožnji. Ako pronađena linija ima aktivnu ikonu 'Kupi kartu', to znači da je za nju moguće kupiti kartu. Nakon što kliknete na ikonu 'Kupi kartu', potrebno je da popunite prodajni obrazac (podatke o putniku), izaberete način plaćanja (možete platiti vašu kartu putem:
e-banking-a, plaćanje u pošti / bankarskoj ekspozituri, kreditnim ili debitnim karticama i Ipay – elektronskim novcem) i izvršite uplatu.

Kako da kupim povratnu kartu?

Povratna karta se może kupiti na dva načina:

  1. Kod prevoznika koji karte prodaju po dinamičkim cenama, povratna karta se kupuje kao dve odvojene karte (u dve ili istoj transakciji).

  2. Kod prevoznika koji prodaju karte po fiksnim cenama, povratna karta se kupuje slično kao i na autobuskoj stanici/kod vozača. U prvom koraku "izbor karte" u padajućem meniju imate mogućnost da izaberete tip povratne karte ( "jeftina putovanja" ili "standardna tarifa - jedan smer"). Zatim, obavljate rezervaciju karte i nakon realizovanog plaćanja dostavlja Vam se karta u jednom smeru. Korisnički centar Teroplan će Vas obavestiti putem mejla o detaljima za povratno putovanje. Nakon dostave neophodnih podataka (imate mesec dana da nam dostavite neophodne informacije i još mesec dana da iskoriste povratnu kartu, ukupno dva meseca od datuma dostavljanja karte), dostavlja Vam se karta u suprotnom smeru i sa tom kartom ulazite u autobus.
    *VAŽNO – rezervacija i dobijanje karte za povratno putovanje ne iziskuje nikakve dodatne troškove.

Zbog čega se nekada razlikuju cene karata i jeftinije su nego na autobuskoj stanici?

Većina prevoznika sa kojima sarađujemo koristi model dinamičkog tarifiranja. Prema ovom modelu formiranja cena, cena karte zavisi od više faktora: koliko ranije kupite karte, koliko karata je prodato za datu konekciju, koliki online popust odobravaju prevoznici…
*VAŽNO – cena karte koja se određuje prema dinamičkoj tarifikaciji nikada ne może biti skuplja nego na autobuskoj stanici ili kod vozača.

Kako platiti kartu?

Rezervisana karta može biti plaćena na više načina:

  1. E-banking – kada na sajtu dođete do koraka koji se odnose na plaćanje izaberite opciju e-banking i banku posredstvom koje želite da izvršite uplatu i sledite upustva.

  2. Uplata putem uplatnice – ukoliko nemate račun u banci sa online opcijom plaćanja, uplatu možete izvršiti na tradicionalan offline način – putem uplatnice. Kako biste izvršili uplatu na ovaj način izaberte „Plaćanje u pošti/bankarskoj ekspozituri” i sledite instrukcije.

  3. Credit/Debit card – ukoliko imate kreditnu ili debitnu karticu, kartu možete uplatiti korišćenjem ove kartice putem ikonice credit/debit card. Ovaj vid plaćanja vrši se u saradnji sa Bancom Intesa. Ovaj vid plaćanja je dostupan 24/7, a kartu dobijate nakon par minuta.

  4. Ipay elektronski novac – ukoliko nemate płatne kartice, a ne želite da idete u poštu, kartu možete platiti putem korišćenja elektronskog novca. Više o ovoj opcji plaćanja možete pogledati na sajtu www.ipay.rs. Ovaj vid plaćanja je dostupan 24/7, a kartu dobijate nakon par minuta.

Da li se karta može platiti na više mesečnih rata?

Lepa novost Vas očekuje ako želite Vašu kartu platiti na više mesečnih rata, jer je i to moguće! Ukoliko je cena karte ili karata koje se naruče u istoj transakcji viša od 3 000 RSD, kartu/karte je moguće platiti na 3 mesečne rate. Potrebno je da prilikom izbora plaćanja izaberete opciju „Credit/Debit card” i da imate kreditnu karticu banke Intesa. Nakon što unesete prvih 6 cifara Vaše kartice, sistem će prepozanti Vašu karticu i odmah će aktivirati posebno polje gde će Vam ponuditi da platite kartu na rate.

Platio sam kartu, ali još uvek je nisam dobio. Zašto?

Ukoliko je uplata bila uspešna (nije bilo nikakvih obaveštenja o greškama tokom postupka kupovine), sačekajte dok se ne završi period rezervacije (bićete obavešteni o ovom periodu u poslednjem koraku kupovine) – u okviru ovog perioda uplata bi trebalo da bude registrovana na našem računu, a Vi bi trebalo da dobijete kartu u PDF formatu..

Ukoliko je period za rezervacije istekao i još uvek niste dobili kartu:

  1. Proverite da e-mail sa Vašom kartom nije označena kao spam i zbog ovoga premeštena u Vaš SPAM folder.

  2. Ukoliko je iznos koji ste uplatili manji od potrebnog ili niste ispravno uneli svrhu uplate/plaćanja naš sistem neće automatski prepoznati uplatu. U tom slučaju, kontaktirajte naš Korisnički centar putem telefona (Radnim danima od 9:00 – 17:00, tel. 066 430 833) ili putem mejla na karte@teroplan.rs,

  3. Ukoliko ste izabrali e-banking ili plaćanje putem uplatnice, važno je znati da banke i pošte ne transferišu novac na naš račun istog trenutka kada izvršite uplatu, već u tačno određenem intervalima i par puta dnevno.
    *VAŽNO – Za sve uplate izvršene petkom posle 15h, tokom vikenda ili praznika pošaljite nam uplatnicu/nalog za prenos putem na mejl (karte@teroplan.rs) ili na viber (066 430 833), kako bismo Vam sigurno dostavili kartu. Razlog je zato što pošta/banka NE obavljaju transfer novaca u navedenom periodu.

Zašto ikona „Kupi kartu” nije aktivna?

Ikona "Kupi kartu" nije aktivna ukoliko prevoznik nema online prodaju karata za datu konekciju ili je prodaja za ovu konekciju istekla. Vreme završetka prodaje određuje pojedinačno svaki prevoznik – za neke konekcije to je 30 minuta pre polaska vozila, a za neke može biti čak i 24 sata pre polaska.

Da bi saznali šta je stvarni razlog neaktivnosti ikone "Kupi kartu" , pomaknite kursor miša preko ikone.

Trenutno su na sajtu www.teroplan.rs dostupne samo karte za prevoznike iz Srbije. Ostale karte se mogu kupiti na nekom od ostalih naših sajtova – link od ovih sajtova možete videti ukoliko pomerite kursor miša na neaktivnu ikonu "Kupi kartu".

Da li moram da napravim nalog i prijavim se kako bi kupio kartu?

Ne. Možete kupiti kartu bez prijavljivanja. U tom slučaju koristićete broj karte, koji će biti dostupan nakon uplate, za svrhu upravljanja sa kartom (npr. u slučaju da hoćete da vratite kartu).
Kreiranje naloga na sajtu teroplan.rs i prijava na isti daje Vam dodatne pogodnosti, npr. sistem pamti Vaše lične podatke i prilikom sledeće kupovine prodajni formular (podaci o putniku) se popunjava automatski; registrovani korisnici imaju pristup posebnim popustima – naš sistem pamti sve transakcije korisnika i ukoliko prevoznik odobri neki popust samo registrovani korisnici će moći da ih ostvare.

Dobio sam kartu putem PDF formatu, šta dalje da radim?

Kartu možete odštampati, ali kod većine prevoznika karta se może pokazati i putem mobilnog uređaja (mobilni telefon, tablet..). Ukoliko određeni prevoznik insistira da karta bude odštampana o tome će Vas obavestiti naš Korisnički centar.
*VAŽNO – zajedno sa kartom ponesite identifikacioni dokument – dokument će biti proveren od strane vozača autobusa ili kontrolora (ID će biti upotrebljen za verifikaciju imena putnika). Ako ste kupili kartu sa popustom, budite sigurni da imate dokument koji Vam omogućuje popust.

Napravio sam grešku vezano za podatke o putniku, kako mogu da izvršim korekciju

Na sajtu teroplan.rs idite na ikonicu “Vaša karta” i ulogujte se na Vaš nalog (ukoliko imate nalog) ili ukucajte broj karte. Broj karte Vam takođe služi za upravljanje kartom. Nakon što unesete broj karte u predviđeno polje, otvorće Vam se panel karte. Onda kliknite "Promeni padatke o putniku" i izvršite korekciju. Stara karta se automatski poništava i nova Vam dolazi putem mejla kroz par minuta.

Izbrisao sam mejl sa mojom pdf kartom. Da li mogu ponovo dobiti mejl?

Da. Na sajtu teroplan.rs idite na ikonicu “Vaša karta” i ulogujte se na Vaš nalog (ukoliko imate nalog) ili ukucajte broj karte i onda kliknite "Preuzmite kartu" ili "Pošalji ponovo". Takođe, možete pozvati naš Korisnički centar (radnim danima od 9:00 – 17:00, tel. 066 430 833) ili putem mejla na karte@teroplan.rs i zahtevati ponovo dostavljanje karte.

Kupio sam kartu, ali ne mogu da izvršim uplatu na vreme, šta da radim?

Ako ste rezervisali kartu, ali iz nekog razloga niste završili transakciju (niste platili), pretražite ovu konekciju opet i ponovite rezervaciju.

Da li mogu da rezervišem kartu putem telefonskog poziva?

Ne. Karte srpskih prevoznika se prodaju samo putem sajta www.teroplan.rs, a plaćanje se vrši online ili offline (u pošti ili banci). Putem broja telefona Korisničkog centra 066 430 833, možete dobiti pomoć ukoliko ne možete da se snađete kako da rezervišete kartu.

Da li su Vaši redovi vožnje tačni?

Da. Redovi vožnje i cene karata koje se nalaze na našem sajtu dobijaju se isključivo od strane prevoznika, koji su u ugovornoj obavezi da nam izmene istih blagovremeno dostave.

Da li pretraživač redova vožnje sadrži samo direktne linije ili i linije sa presedanjem?

Naš pretraživač redova vožnje sadrži i linije sa presedanjem. Ukoliko se na pretraživaču pojavi slika sa dva ili više autobusa to znači da je ponuđena konekcija sa presedanjem.
*VAŽNO – ukoliko odaberete da putujete sa linijom sa presedanjem obratite pažnju na informacije da li se presedanje vrši sa istim prevoznikom, koliko je vreme za presedanje i da li se karte mogu kupiti online za celu relaciju sa presedanjem ili samo delimično.
Ukoliko želite da vidite samo opcije sa direktnim konekcijama, u pretraživaču štiklirajte opciju „direktne konekcije”.

Kupio sam autobusku kartu, ali autobus nije došao/pokvario se. Šta treba da radim?

Ukoliko ste kupili kartu, ali niste realizovali Vaše putovanje krivicom prevoznika, molimo Vas da kontaktirate naš Korisnički centar putem telefona (Radnim danima od 9:00 – 17:00, tel. 066 430 833) ili putem mejla na karte@teroplan.rs – mi ćemo kontakirati prevoznika na Vaš zahtev i izneti mu Vašu žalbu.

Da li je moguće da se vrati karta i kako?

Da, karta može biti vraćena. Uslovi za povraćaj su navedeni i određeni od stane svakog prevoznika. Informacije o krajnjem roku za otkazivanje i iznosu koji će biti vraćen, su dostupni tokom procesa kupovine karte. Informacije o povraćaju su dostupne u prvom koraku „Izbor karte” u polju jeftine karte (povraćaj karte).
Ako želite da proverite da li je moguće vratiti kartu posle uspešne kupovine, na sajtu teroplan.rs idite na ikonicu “Vaša karta” i ulogujte se na Vaš nalog (ukoliko imate nalog) ili ukucajte broj karte, a zatim kliknite "Otkazivanje karte"- ukoliko je povraćaj nemoguć, bićete obavešteni odgovarajućom porukom.
Ukoliko je povraćaj moguć, pojaviće se prozor u kojem morate da izaberete koju kartu želite da vratite i unesete broj bankovnog računa na koji želite da novac bude prebačen.
*VAŽNO – potrebno je uneti put broj Vašeg računa sa svim brojevima (ne skraćenu verziju). Shodno optšim uslovima poslovanja mi imamo 14 radnih dana da izvršimo povraćaj novca.

Da li moguće da se promeni dan polaska ili vreme i ukoliko jeste, kako da se to uradi?

Ako želite da promenite termin polaska (ako želite da koristite istu konekciju, u isto vreme i od strane istog prevoznika, ali samo drugog dana), potrebno je prvo da proverite da li je ova usluga (polazak) moguća. Da biste uradili ovo, na sajtu teroplan.rs idite na ikonicu “Vaša karta” i ulogujte se na Vaš nalog (ukoliko imate nalog) ili ukucajte broj kartei onda kliknite "Promenite datum polaska" i sledite instrukcije na ekranu. Ako promena nije moguća bićete obavešteni putem poruke.
Ukoliko želite da promenite termin polaska morate da vratite kartu (otkažete Vašu kartu) i kupite novu.

Da li mogu da bukiram kartu online i platim je na stanici/kod vozača?

Ne. Mi obezbeđujemo paralelno rezervaciju i prodaju karte. Korisnici će dobiti plaćenu kartu putem mejla u PDF formatu.

Koliko vremena imam da platim kartu?

Tokom svakog procesa kupovine korisnici će biti obavešteni koliko će rezervacija karte biti aktivna i do kada bi novac trebalo da bude prebačen na naš račun. Dužina ovog perioda zavisi od metoda plaćanja koji je izabran od strane korisnika.

Nakon što unesete sve podatke za kupovinu karte sistem automatski uklanja kartu koju ste rezervisali iz skupa karata koje su dostupne za kupovinu. Ukoliko nema više dostupnih mesta, ostali korisnici neće biti u mogućnosti da kupe kartu za ovu konekciju. Ukoliko se uplata ne izvrši u predviđenom roku, karta prestaje da bude rezervisana, i ostali korisnici su u mogućnosti da je kupe.

Da li su cene karata koje se prodaju na sajtu teroplan.rs iste kao kada se kupuju na stanici/vozača?

Cene karata na našem sajtu su određene u dogovoru sa prevoznicima. Trenutno, većina prevoznika prodaje karte na sajtu www.teroplan.rs po nižoj ceni u odnosu na one koje su dostupne na autobuskoj stanici ili kod vozača.

Želim da dobijem fakturu na moje ime? Šta je potrebno da uradim?

Ukoliko želite fakturu za fizičko lice ili prvno lice izaberite odgovarajuću opciju tokom procesa kupovine (korak 3 – podaci o putniku). Faktura će Vam biti poslata na Vaš mejl. Fakturu možete da preuzmete i nakon kupovine. Da biste to učinili,na sajtu teroplan.rs idite na ikonicu “Vaša karta” i ulogujte se na Vaš nalog (ukoliko imate nalog) ili ukucajte broj karte a zatim kliknite na „Poslati fakturu” .

Zaboravio sam da zahtevam fakturu tokom procesa kupovine. Da li još uvek mogu da dobijem fakturu?

Da. Na sajtu teroplan.rs idite na ikonicu “Vaša karta” i ulogujte se na Vaš nalog (ukoliko imate nalog) ili ukucajte broj karte i popunite podatke za fakturu u odeljku „Poslati fakturu”. Faktura će biti poslata na Vašu e-mail adresu.

Kome idu nadoknade za putničke servisne troškove?

Nadoknade za putničke servisne troškove idu na račun firme Teroplan DOO Beograd – Novi Beograd, kao vlasnika teroplan.rs. One ne idu na račun prevoznika i zbog toga nisu uračunate u cenu karte.

Zbog čega teroplan.rs naplaćuje putničke servisne troškove?

Putnički servisni troškovi koji se plaćaju dodatno na cenu karte i idu na račun teroplan.rs. Zahvaljujući putničkim servisnim troškovima teroplan.rs može da obezbedi veliki broj usluga za svoje klijente: pokrije troškove različitih vidova plaćanja karata, uvek radi na ažuriranju redova vožnje koji pored kupovine karata, mogu služiti i u informativne svrhe, omogućavanje online kupovine karte sa obezbeđenim mestom, posreduje u komunikaciji između prevoznika i putnika, obezbeđuje online i telefonsku korisničku službu, rešava žalbe…

Da li je moguće kupiti kartu bez dodatnih putničkih servisnih troškova?

Da. Kartu možete kupiti na autobuskoj stanici bez dodatnih putničkih servisnih troškova. Ukoliko se karte prodaju kod vozača, i tamo možete kupiti kartu bez bilo kakvih dodatnih putničkih servisnih troškova. Ipak, ne zaboravite da je ovakav vid kupovine povezan sa rizikom – nepostojanje slobodnih mesta u autobusu. Ukoliko želite da proverite da li se karte mogu kupiti na autobuskoj stanici ili kod vozača kontaktirajte prevoznika koji saobraća na datoj liniji.

Teroplan.rs takođe ima pravo da u promotivne svrhe u određenim vremenskim intervalima i kod određenih prevoznika ne naplaćuje putničke servisne troškove.

Koliko iznose putnički servisni troškovi?

Putnički servisni troškovi se izračunavaju u bruto iznosu od iznosa transakcije, i iznosi 10%, ali ne manje od 30 RSD i ne više od 60 RSD.

Na primer:

  1. Kupite jednu kartu za Vas u iznosu od 550 RSD. Putnički servisni troškovi iznose 55 RSD. Ovo je najčešća situacija.

  2. Kupite jednu kartu za Vas u iznosu od 1500 RSD. Putnički servisni troškovi iznose 60 RSD. Ovaj primer pokazuje da u slučaju kupovine skupljih karti, možete biti sigurno da servisni putnički troškovi ne mogu biti viši od 60 RSD.

  3. Možete kupiti jednu kartu za Vas po ceni od 1 RSD . Putnički servisni troškovi iznosiće 30 RSD.

Haben Sie einen Fehler auf der Seite bemerkt? Melden Sie das

Copyright 2006-2024 by Teroplan S.A.
Warten Sie bitte
Fahrplanauskunft